Followers

Saturday, 7 January 2012

2012


pejam celik pejam celik, dah masuk tahun baru..
aduhh! satnya masa berlalu. aduyy!
rasa mcm smlm ja baru aku abeh skola..
so dah tahun baru ny umur aku pun meningkat la jdi 19 tahun tp belum genap lagy laa.. haha..
mmm aku harap tahun ny lebih baik laa dari tahun tahun lepas. insyaALLAH.
belum lmbt lagy aku nakk ucapkan :


SELAMAT
TAHUN 
BARU
2012


Friday, 6 January 2012

Akhirnya ^_^

Selepas berhenti dari form 6 terus takda arah tuju kemana nak smbung blajar.

skunk aku dah bergelar mahasiswa di kolej sains perubatan antarabangsa pusrawi.HAHA :)
sebenarnya, aku nak ambek kos pembantu perubatan tp tak lepas syarat syarat yg d tetapkan pulakk.. :(
lepas tuh, aku d tawarkan mengikuti kos sains perubatan tp aku rasa mcm aku ny tak sesuai ja dgn kos tuh.
so aku pun amek kos sains kesihatan persekitaran walaupun sebelum neyy aku taktahu pun pasal kos tuhh. mybe ini jln terbaek untuk aku kott.. InsyaALLAH.
aku harap kos yg aku pilih nyy tak salah lahh.
tp apa apa pun aku bersyukur sbb boleh smbung blajar lagy. Alhamdullillah!






Sunday, 26 June 2011

PENGAGUR ITU BOSAN !!!

skrg aku suda bergelar soorg pengagur !
hahaha :)
smbong stdy takk . keja pong takk . :( uhh !
dulu ak masok laa form 6 , tpy d sbb kan masalah masalah yg xbole d elak , ak kena brhenty :(
pastu skrg ak just dok umah ja .
mkn , tdoq . tgk tb , kdang kdang p jogging , :),dan on9 fb . haha
naseb laa abg ak byaq bill brodben so bole laa gak hilang bosan ak d umh ny . hehe
nakk kuaq lepak pun , kwn xdak .
suma sebokk jaa .
gilaa !!
mmg bosan ahh jdy PENGAGUR !!
BOSAN ! BOSAN ! BOSAN !

Thursday, 5 May 2011

aku REDHA . .

haa tgk ! ak xdpt upu laa wey ! so ampa suma jgn dok tnya dahh noah !
xlarat nakk jwb .
hmm xpa xpa , mybe rzeky ak xdak kt sini kodd .
lg punn ny suma sala ak gakk coz x blajaq betoi betoi . keja mengediks sana sini !
hahaha :)
hadoii !
dahh xbole buad ap wehh . nasy suda menjady bubur :P
aku akn usaha bila aku masok form 6 plak yeahh .
insyaALLAH .